Buď FIT po pôrode

60 min tréning vhodný pre ženy po pôrode. 

Máme pre vás až 3 kurzy. Pre začiatočnícky, pokročilé a pre začiatočnícky, ktoré si prinesú aj dieťatko.

Fit po pôrode – začiatočníčky:
Cvičenie je vhodné od cca 2. mesiaca po pôrode. Na tréningoch precvičíme efektívne celé telo s ohľadom na váš stav po pôrode. Budeme používať fitlopty, overabally, expandéry, ale aj cviky s vlastnou váhou, naučíme sa správne dýchať a aktivovať hlboké brušné svaly.

– Dostanete bezpečné tréningy zostavené na mieru mamám
– Zmiernite diastázu, pokles panvového dna, inkontinenciu aj bolesti chrbta
– Získate znovu kontrolu nad stredom tela a panvovým dnom pre lepší život po pôrode

Kurz vám pomôže získať funkčný stred tela a spevniť svalové partie, ktoré boli počas tehotenstva najviac namáhané. Pomôže vám fyzicky sa pripraviť na intenzívnejšie športy, ako beh či silový tréning, alebo môžete po jeho absolvovaní pokračovať s mojim kurzom pre pokročilé 🙂

Fit po pôrode – pokročilé:
Cvičenie vhodné pre ženy, ktoré už absolvovali aspoň jeden môj kurz, poprípade iný kurz alebo cvičenia zamerané na ženy po pôrode. Ak už ovládate základy dýchania a aktivácie hlbokých brušných svalov, a hľadáte intenzívnejšie cvičenie s prvkami kardia a posilňovaním celého tela, toto je pre vás 🙂

Na tréningoch budeme používať činky, expandéry, posilňovacie cviky budeme striedať s low impact kardio cvikmi (teda také, pri ktorých nemusíte skákať). Skrátka – určite si dáte poriadne do tela a zapotíte sa, a to všetko s ohľadom na váš stav po pôrode.

Cvičenie nie je vhodné, ak:
– máte veľkú diastázu (nad 3 prsty) alebo herniu
– máte pokles panvových orgánov
– ste po pôrode ešte neabsolvovali žiadny iný kurz zameraný na stred tela

Ak si nie ste istá, či je pre Vás kurz vhodný, napíšte mi na eva@mamasystem.sk

Fit po pôrode – Mama&Baby:
Obsah kurzu je totožný s „Fit po pôrode – začiatočníčky“, avšak na hodiny si môžete priniesť dieťatko. Deti budú v tej istej miestnosti ako vy, a dozrie na nich naša animátorka (v závislosti od veku dieťaťa – ak je veľmi malé, samozrejme ho môžete mať pri sebe)

Cvičenie je vhodné od cca 2. mesiaca po pôrode. Na tréningoch precvičíme efektívne celé telo s ohľadom na váš stav po pôrode. Budeme používať fitlopty, overabally, expandéry, ale aj cviky s vlastnou váhou, naučíme sa správne dýchať a aktivovať hlboké brušné svaly.

– Dostanete bezpečné tréningy zostavené na mieru mamám
– Zmiernite diastázu, pokles panvového dna, inkontinenciu aj bolesti chrbta
– Získate znovu kontrolu nad stredom tela a panvovým dnom pre lepší život po pôrode

Kurz vám pomôže získať funkčný stred tela a spevniť svalové partie, ktoré boli počas tehotenstva najviac namáhané. Pomôže vám fyzicky sa pripraviť na intenzívnejšie športy, ako beh či silový tréning, alebo môžete po jeho absolvovaní pokračovať s mojim kurzom pre pokročilé 🙂

Prihlasovanie:

O mne:

Ahoj, som Evka.

Mama dvoch detí, tehotenská a popôrodná trénerka so zameraním na diastázu a panvové dno.

Som mamou dvoch chlapcov a osobne som si prešla takmer všetkým, čomu sa teraz vo svojich cvičebných programoch venujem. Moje problémy po pôrode a skutočnosť, že veľmi málo žien vie, ako tieto problémy riešiť, ma inšpirovali k tomu, aby som sa ďalej vzdelávala v tejto oblasti a mohla pomáhať ženám, ako som ja. 

Som držiteľkou amerického certifikátu PCES 2.0 Pregnancy and Postpartum Corrective Exercise Specialist a absolventkou kurzu „Diastáza v tehotenstve a možnosti fyzioterapeutickej liečby“ od Zuzky Wolekovej z GynFyzio.

Pod značkou MamaSystem pomáham tehotným ženám a ženám po pôrode s diastázou, poklesom panvových orgánov, posilnením panvového dna, odstraňovaním nesprávneho držania tela následkom tehotenstva a bolesťami chrbta.

Ako pracujem?
Mojim cieľom nie je, aby si rýchlo schudla, alebo vyzerala ako keby si nikdy nerodila. Je to nereálna a často aj nebezpečná predstava.
Mojou úlohou je pomôcť Tvojmu telu správne a bezpečne sa hýbať počas tehotenstva a zregenerovať sa pôrode.
Naučím Ťa správne dýchať, aby bolo pre Teba cvičenie bezpečné a efektívne. Skontrolujem Ti diastázu a naučím Ťa pracovať so svalmi panvového dna.

Počas mojich tréningov si zlepšíš mobilitu celého tela, posilníš zoslabnuté partie a nakoniec zrelaxuješ počas záverečného strečingu.

Či už si tehotná, alebo po pôrode, z ponuky mojich kurzov si určite vyberieš. A ak potrebuješ individuálny prístup počas cvičenia, prípadne konzultáciu, ponúkam možnosť súkromných hodín. Pre dohodnutie termínu ma prosím kontaktuj na

eva@mamasystem.sk

V utorok 12.3. Balance Dome  🐰🐇🐰

Rodinné veľkonočné fotenie sme pre pripravili spolu fotografkou Elenkou: e.k.photography_tt bude prebiehať od 9:15 do 17:00. 📸

Fotografka sa bude venovať približne 15 minúť, sledne dostanete upravených fotografií elektronickej forme. Ktoré to budú, si sami vyberiete.

Rezervácia je na konkrétny termín je zná. Pokiaľ sa nejakého vodu nebudete cť zúčastniť, pošlite za seba hradníkov.

🐣🐣🐣

upravených fotografií = 32 EUR

rodinka na 15 minúfotenia

Pozadie/scéna bude v bielej farbeozdobené kvietkami veľkonočmi vajíčkami, kulisy drevené kvetinové. Pekne vynikne biela, béžová, hnedá, zelená, oranžová, červená, žltá – teplé prírodné odtiene.

Za príplatok eur bude možné nechať si fotky aj vytlačiť (formá10×15 cm).